Tuesday, December 11, 2007

အျဖဴေရာင္ တမ္းခ်င္း

စကားတစ္ခြန္းကို ေျပာဖို႔ဘာလို႔ ကၽြန္မ စြံအေနမိတာလဲ။

မေျပာရက္ပါဘူး ….။

ဒီစကားေလးေၾကာင့္ သူထိခိုက္မွာကို စိုးရိမ္ေနမိတယ္။

ဒါေပမယ့္…အျဖဴေရာင္ေလး စြန္းထင္းမွာကိုလည္း ကၽြန္မေၾကာက္ေနမိတယ္ ။





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





သူ႕ ဂရုစိုက္မႈေလးေတြ ၊ အၾကည့္စူးစူးေတြကို ကၽြန္မ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနခဲ့တာပါ။

သူငယ္ခ်င္းစည္းေလးကို သူ ေက်ာ္လာမွာ စိုးလွတယ္။

စည္းေက်ာ္လာတဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို မုန္းရမွာလည္း မလိုလားဘူး။ မမုန္းေပမယ့္လည္း မခ်စ္ခ်င္ပါဘူး ။

သူ႕ရဲ႕ ထာ၀ရအားေပးေဖာ္..နားလည္ေပးသူ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္သာ ကၽြန္မျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။

ကၽြန္မအတြက္ သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ့ ခင္မင္မႈဟာ ေလးနက္ပါတယ္။

လူတစ္ေယာက္ကို လြယ္လြယ္နဲ႔ သူငယ္ခ်င္းမလုပ္တက္သလို …သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကိုလည္း လြယ္လြယ္ေလးနဲ႕ ခင္မင္မႈ မျဖတ္ပါဘူး ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မကို ခင္တဲ့သူမ်ားပါတယ္။ဒါေပမယ့္….ကၽြန္မခင္တဲ့သူ နည္းတယ္။

လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အက်င့္ စရိုက္ ..အမူ အရာ ေတြအကုန္လံုးက သူ႔ရဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္အသိုင္းအ၀ိုင္း ၊ အေပါင္းအသင္းနဲ႕ဆိုင္တယ္လို႕ ကၽြန္မထင္ပါတယ္။ကုိယ္ ကဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း အေပါင္းအသင္း မေကာင္းရင္ ပ်က္ဆီးတက္ပါတယ္။



သူ ကေတာ့ ကၽြန္မ အေပၚေကာင္းသူပါ ။ ကၽြန္မကိုလည္း ကၽြန္မထက္ ဂရုစိုက္တယ္ ။ကၽြန္မ အႀကိဳက္ကိုလည္း ကၽြန္မထက္သိတဲ့သူေပါ့ ။ကၽြန္မ ဘာေျပာေျပာ နားေထာင္ေပးသူ ၊ ကၽြန္မ ျဖစ္ခ်င္တာ ျဖည့္ဆည္းေပးႏုိင္သူ ၊ အဲ့လို လူကို ကၽြန္မ ပစ္ပယ္ခဲ့ရင္ ကၽြန္မဟာ မိုက္မဲတဲ့သူ ျဖစ္ေနမလား ။



ႏွလံုးသားကိုဦးစားေပးေနသူ ကၽြန္မ ဟာရူးမိုက္ေနသလား ?



မခ်စ္ႏိုင္တာ တစ္ခုတည္းနဲ႔ ျငင္းပယ္လိုက္ရင္ ကၽြန္မ သူ႔အေပၚ မတရားျဖစ္ေနမလား ?



သူငယ္ခ်င္းရယ္…

ခင္မင္ခဲ့တာ ခဏတာေပမယ့္

ခင္မင္မႈက တိုင္းဆမရပါဘူး ။

အမုန္းတရားေတြ မေပးခ်င္သလို…

အခ်စ္ေတြလည္း ေပးလို႔မရဘူး ။

ထာ၀ရခင္မင္ႏုိင္ဖို႔

အျဖဴေရာင္စည္းေလး

ငါ..တားထားတယ္ ။

မင္း ငါ့ကို နားလည္ပါေစ ။

No comments: