Tuesday, December 11, 2007

ညဥ့္ငွက္တစ္ေကာင္၏ ဆုေတာင္း

ဒီလို တိတ္ဆိတ္တဲ့ညမွာ ေမွာင္မိုက္တဲ့ လမ္းမ်ိဳးကို ကၽြန္အႀကိမ္ႀကိမ္အခါခါ ေလွ်ာက္လွမ္းဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခါမွ ဒီလို ေအးခ်မ္းတိတ္ဆိတ္မႈကို မခံစားဖူးဘူး။ ကၽြန္မရဲ႕ စိတ္ေတြ လြတ္လပ္ေပါ့ပါးေနတယ္။မၾကာမီ ကၽြန္မလည္း လြတ္ေျမာက္ခြင့္ရွိေတာ့မယ္။ ဒီလိုေန႔ရက္မ်ိဳးကို ကၽြန္မ ပိုင္ဆိုင္ခ်င္ခဲ့ဖူးတယ္။ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အခုလို ေရာဂါဆိုးႀကီးနဲ႔ အတူေတာ့ ထြက္ခြာရလိမ့္မယ္ေတာ့ မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တာ ေတာ့အမွန္ပါ ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့……ေလာကဓံရဲ႕ အထုအေထာင္းမ်ားေတာ့လည္း ကၽြန္မ ေပေတခံတတ္ေနပါၿပီ ။က်င့္သားရေနခဲ့ပါၿပီ ။



တစ္ခ်ိန္တစ္ခါက….စကၠဴျဖဴတစ္ရြက္လို ကၽြန္မဘ၀ စာမ်က္ႏွာေတြ ျဖဴစင္ေနခဲ့ဖူးတယ္။အဲ့အခ်ိန္ကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ကေလးဘ၀ေလးေပါ့။ လူေတြသတ္မွတ္ထားတဲ့ အမွန္နဲ႔အမွားကိုမသိေသးခ်ိန္အထိေတာ့ အပူအပင္ကင္းမဲ့စြာျဖင့္ ေပ်ာ္ရႊင္ေနခဲ့ဖူးတယ္။ဒါေပမယ့္လည္း ေလာကဓံရဲ႕ အေရာင္ဆိုးမႈကို ခံလိုက္ရတဲ့အခါ ကၽြန္မဘ၀လည္း ေဆးေရာင္စံု စြန္းထင္းလာခဲ့ၿပီ ။



ေလတိုက္လို႔ သစ္႐ြက္ေၾကြတာကို ရင္မခုန္ခဲ့ဖူးေပမယ့္ မီးေရာင္စံုညေတြၾကားမွာ ေပ်ာ္ေမြ႔ေနခဲ့ဖူးတယ္။အဆီျပန္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာေတြၾကား ..ရီေ၀ေ၀မ်က္လံုးအၾကည့္ေတြေအာက္ ပိုက္ဆံရဲ႕ သားေကာင္ျဖစ္ေနခဲ့တယ္။ ပိုက္ဆံဆိုတဲ့ အရာတစ္ခုတည္းအတြက္ ကၽြန္မ အေသြးအသားေတြ ေပးဆပ္ခဲ့ရတယ္။



ရြက္၀ါေၾကြလို႔ရြက္သစ္ေ၀ခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မဘ၀ တစ္ဆစ္ခ်ိဳးခဲ့ျပန္တယ္။ ေနရာေပါင္းစံု တည္းခိုခန္းေတြၾကား ကၽြန္မက်င္လည္ခဲ့ရတယ္။ အေ၀းေျပးကားေတြနဲပ ခရီးအတူတူသြားရင္း ကၽြန္မေန႔ရက္ေတြမည္းညစ္ေနခဲ့တယ္ ။



ကၽြန္မ ဘ၀အက်ိဳးေပးကံ မေကာင္းခဲ့တာလား။ေရွးဘ၀က အတိတ္ကံေၾကာင့္လား ?

အခုေတာ့ လြတ္ေျမာက္ရေတာ့မွာေပါ့ ။

ဒီအတြက္ ကၽြန္မ၀မ္းနည္းရမွာလား ?

ဒါမွမဟုတ္ ၀မ္းသာရမွာလား ?



ဒီေလာကႀကီးကေန…တိတ္တိတ္ေလး ကၽြန္မထြက္ခြာသြားႏိုင္ပါတယ္ ။ဒါေပမယ့္…တစ္ျခားမိန္းကေလးေတြကိုေတာ့ ကၽြန္မလို မျဖစ္ေစခ်င္ဘူး ။

ဘုရားသခင္ကိုေတာ့ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ဆုေတာင္းခြင့္ရရင္ ဆုေတာင္းခ်င္ပါတယ္ ။



မိန္းကေလးတိုင္း ျဖဴစင္သန္႔ရွင္းတဲ့ ဘ၀ေလး ပိုင္ဆိုင္ရပါေစလုိ႔ …….



ည၏ အေမွာင္ထုလည္း တစ္ဆထက္တစ္ဆသိပ္သည္းလာကာ….ကၽြန္မလည္း အေမွာင္ထဲသို႔တိုး၀င္ေပ်ာက္ကြယ္ရင္း

No comments: